lørdag 3. september 2011

Der hvor det er stor kjærlighet, skjer det alltid mirakler.

Mor har begynt på nytt fotokurs "digital fotografering", litt mer omfattende denne gangen en tidligere. Kurset er i regi av HIB og går over ett halvt år og jeg fåt 15 studiepoeng ved fullført kurs. Vi skal svare på 5 øvingsoppgaver før det mot jul er eksamen...eksamen gjør det hele litt mere alvorlig. Det at vi får tilbakemeldig på hver leverte oppgave gjør jo det hele litt mere spennende.
Den første oppgaven gikk var pressentasjon av meg sel og mine fotointeresser, ikke så alvorlig med andre ord. Så skulle vi velge selv mellom de resterende 17 oppg. Min første egenvalgte oppgave ble manipulasjon, noe jeg er helt grønn på men spennende. Mine første forsøk på og sette inn ett eller flere element i et bilde.


Tenk om dette hadde vært realiteten...trillinger av både prinsessen og prinsen, hadde vært i allefall en stykk veldig sliten mamma da. Har allerede neste oppgave og eksamen planlagt i mitt hode, dette blir kjekt. Ei strålende helg til de som titter innom, kjekt om dere la igjen en liten lyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar